13 Mar 2013

Sanal Alışveriş - Gerçek Harcamalar

Sanal alışverişin ilk başladığı zamanlar çok anlam veremiyordum, görüp dokunup alıp, torba torba taşımanın keyfi varken neden tuşlarla işimi hallediyim ki derdim.. Sonra iş hayatı, yüksek lisans derken kendime vakit yetiştiremez oldum.. Başladım tık tık sepete koymaya..

Hele şimdi evde dinlenmem gereken bu zamanlarda en büyük kurtarıcım internetten alışveriş! Migros'tan ev alışverişi, D&R'dan kitaplar, cdler.. Tchibo'dan ıvır zıvır.. Markafoni'lerden indirimli giysiler.. Şimdi de biraz oyalanmak için keçe, kumaş gibi malzemeler sipariş vereceğim.. bunların satıldığı yerler bile buldum.

Artık bu devirde internetten satışı olmayan yerleri kınıyorum, evden çıkan var, çıkamayan var değil mi ama!



Site önerileri
www.dr.com.tr
www.tchibo.com.tr
www.sanalmarket.com.tr
www.lcwaikiki.com
www.ebrumaternity.com
www.asos.com
www.etsy.com
www.unnado.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder