19 Mar 2013

Sarelle Reklamı

Sarelle diyince aklıma  ilk gelen çikolata akan bir çeşme olurdu... Ama artık değişti...

Hamile olduğum için mi bu kadar etkilendim bilmiyorum ama son reklamları beni çok rahatsız etti. O annenin karnındaki 5 yaşında gözüken çocuk, annesiyle kaba kaba konuşup emir verir gibi 'Annneeeeee, Sarelle gönderrr' tarzında, o eşşiz sesiyle bağırması yok mu! 

Biz burda o kadar sağlıklı beslenmeye çalışıyoruz, eşimle tatlı konusunda savaşıyorum, kız orda kavanoz kavanoz yiyip faydalı olduğunu savunuyor! 

Başka yorumlarda da okuduklarıma katılıyorum; hedef kitle de sadece hamileler gibi, bu da bu kadar reklamlar yayınlamak için çok kısıtlı bir alan ... Bir tane yap, geç.. daha fazla bizi izlemek durumunda bırakma:)

İzlemeyenler için videoları;
(En sonuncusu sanırım henüz yayınlanmadı.)











Hiç yorum yok:

Yorum Gönder